Ćwiczenia na przedramie

Wielu uważa, że nie warto tej grupy mięśni ćwiczyć, ponieważ jest wystarczająco angażowana w czasie innych ćwiczeń. Są jednak zwolennicy, którzy poświęcają sporo czasu na to, aby również i ta część naszego ciała otrzymała swój przydział. Mowa oczywiście o przedramionach, które przez wielu z nas są nawet niezauważana. Tam są mięśnie? Te dość ignoranckie pytania pojawiają się naprawdę często. Dlatego właśnie przybywamy z tym tekstem, aby uświadomić was, że jest to partia mięśni jak każda inna i jej również należy się należyta uwaga. Co równie ciekawe, partia mięśni bardzo łatwo się rozwija, co aż samo zachęca do tego, aby kilka minut w tygodniu jej poświęcić. Jednym z ćwiczeń, które możemy wykonywać, jest rolowanie sztangi na przedramionach, a także ćwiczenia ściskacza. Co równie ważne, bardzo często silne przedramiona to kilka kilogramów więcej na gryfie, które możemy podnieść, ponieważ nasze nadgarstki są odpowiednio usztywnione za pomocą silnie rozbudowanych więzadeł mięśniowych zlokalizowanych w przedramionach.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *