Dieta na masę 70 kg

Nie od dziś wiadomo, że najlepsze wyniki sportowe wiążą się z utrzymaniem prawidłowej diety. Dlatego w sporcie tak wielkie znaczenie mają dietetycy. Mimo katorżniczej pracy na bieżni czy siłowni można nie uzyskać pożądanych efektów. Każdy, kto rozpoczyna przygodę z siłownią wie, że wyróżnia się dwa okresy: budowę masy i redukcji. Trzeba mieć odpowiednie warunki i muskulaturę, aby ją wyrzeźbić. Warto więc zacząć do budowy masy mięśniowej. Ten proces jest długotrwały, a składa się na niego dieta i odpowiednie ćwiczenia. W zależności od masy ciała trzeba przyjąć odpowiedni harmonogram żywieniowy. Dieta ma masę na 70 kg będzie nieco inna niż dla osób o wadze 80 lub 90 kg. Idea jest jednak taka sama. Chodzi o odpowiednie łączenie składników odżywczych w celu zwiększenia masy mięśniowej. Poza standardowym zapotrzebowaniem należy dostarczyć organizmowi nadwyżki, która będzie mogą być wykorzystana jako budulec. Warto pamiętać, ze kalorie te muszą być dostarczane z jak najlepszych źródeł. Poza tym trzeba zwiększyć podaż białka i płynów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *